mandag, januar 08, 2007

Godt Nytår!

Ja, så er vi tilbage i Bruxelles efter en god lang juleferie i familien og venners selskab. Det har været helt fantastisk, så nu er vi igen fyldt op med energi og klar til at kaste os ud i et nyt år. Til alle dem, jeg ikke lige har snakket med i 2007 vil jeg blot benytte stedet her til at ønske et Godt Nytår! Det skal blive et af de absolut mere spændende af slagsen. Jeg forventer store ting og nye udfordringer. Måske vil det betyde nye arbejdesområder, måske vil det betyde nye sprog, måske nye lande - hvem ved? Nå ja, jeg har da selv en ide om, hvad det vil betyde, men man skal jo ikke afsløre alle hemmelighederne på én gang. På den vis vil eventuelle læsere jo ikke vende tilbage her til bloggen for at se om der er kommet flere nyheder. Så jeg nøjes med at lade nyhederne sive lidt ad gangen.
Lige nu skal jeg hen og hente Ea i vuggestuen, og så skal jeg ud og købe ind, så det noget tomme køleskab kan blive fyldt op igen. Det er så én af ulemperne ved lange juleferier væk fra hjemmet - man kommer nødvendigvis hjem til et tomt køleskab. Eller det vil sige, vi havde da en Camembert liggende og den er absolut ikke blevet ringere siden vi tog til Danmark. Nærmere tværtimod... der er både noget for munden og for næsen :-)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Godt nytår!

Ønskes I alle!!!

Jeg glæder mig til at følge med på bloggen i det nye år, efterhånden som du løfter sløret for dine mange hemmeligheder. Jeg håber da også, at der kommer flere billeder samt lidt AK-kommentarer til verdenssituationen.