torsdag, september 06, 2007

Dag jojo

Nu har jeg haft besøgende fra den Dominikanske Republik. Altså her på bloggen vel at mærke. Ganske eksotisk må man sige. Og overraskende. Min besøgstæller-funktion kan som nævnt tidligere fortælle mig mange interessante detaljer ang. hvem der læser med og hvorfor de gør det. Det skal forstås på den vis, at man f.eks. kan se, hvad tilfældige besøgende har søgt på for at finde frem til bloggen. Det eksotiske besøg skyldtes så et google-opslag på ordene "dag jojo". Jeg har ingen anelse om, hvad det betyder på spansk/fransk eller hvad de nu taler i den Dominikanske Republik. Men min blogpost om ferrarien indeholdt ordene "dag jojo" (se posten "Beviset") og så opstår den slags pudsigheder. Om vedkommende fik noget ud af besøget er uvist...

Ingen kommentarer: