torsdag, februar 28, 2008

Nyt franskkursus

Ja, jeg tænkte, at jeg ville prøve noget nyt og derfor kommer her allerede ugens anden post. Der må jo ske noget og jeg vil jo ikke have, at min trofaste læserskare (ja, jeg antager jo, at den er der et eller andet sted) smutter andre steder hen. Ikke at man kan læse særligt meget om mine daglige bedrifter andre steder men alligevel...
Nå, men jeg har fundet et nyt og ganske glimrende franskkursus. Faktisk er det lykkedes at komme ind under partner-ordningen i Parlamentet, hvilket betyder, at jeg er med på et franskhold, da jeg er så heldig at danne par med én der arbejder i Parlamentet. Det er gratis, men det er ikke engang det bedste, man kan sige om sagen. Det er faktisk i langt højere grad et niveau, hvor man lærer noget og virkelig skal spidse ører for at følge med. Den eneste detalje er så, at det hovedsagligt er assistenter for diverse parlamentarikere, der går på holdet. Og det kan tilsyneladende ikke afsætte to timer til franskkursus uden at blive stressede. De kommer sent og går tidligt og kan desuden ikke finde ud af at slukke for telefonen. Tåbelige unge mennesker.
Nå, men det skal nu ikke ødelægge min fornøjelse ved sagen.

Ingen kommentarer: