lørdag, april 12, 2008

Sjælens rya-mørke

Ja, det kan jo synes at være en ganske mærkelig titel og det er det såmænd også. Jeg er faktisk ikke helt sikker på, hvad det handler om, men nu er sagen så også, at det er titlen på John's nye blog, og da den så gerne skulle være mere synlig på nettet, så vil jeg her kort skrive lidt mere om Sjælens rya-mørke. Detaljen er så - som jeg også før har skrevet om - at denne synlighed jo kun kommer i stand, hvis Google m.fl. bliver opmærksomme på bloggen via links osv. Men det skal jo være med de rigtige søgeord, så da det er John V. Jensens blog, så skal navnet jo være et link. Og det handler foreløbigt om Henning Mortensens Sondrup-trilogi. Derfor skal de "nøgleord" også være links. Og så vil jeg i første omgang ikke skrive så meget mere, da det i første omgang mest er et lille forsøg. Håber det lykkes, og dernæst håber jeg, der kommer mere på den blog, for foreløbigt ser det ganske interessant ud.

Ingen kommentarer: