fredag, august 31, 2007

Beviset

For at I nu ikke skal tro, at jeg løber med en halv vind (eller hvad det nu hedder), så kommer her beviset. Ferrarien fra den anden dag. Jo jo. Den var der igen.
Nå, ellers sidder jeg og forsøger at undgå at bevæge mig for meget, da den "gamle" krop nu kan mærke, at jeg var ude og spille badminton onsdag aften. Der er vist ikke en muskel i kroppen, der ikke på en eller anden vis blev bevæget, og da det var længe siden sidst, kommer efterveerne så idag. To dage efter... Men det var helt fantastisk at spille igen. Flinke mennesker i øvrigt - fjerboldtosserne som de kalder sig dvs. les fous du volant - ja det hedder klubben altså. Der er jo en ekstra bonus i og med, jeg kommer til at tale noget fransk med de indfødte. Og den slags er ellers ikke nemme at opstøve her i byen. Altså indfødte belgiere.
Ellers forberedes den store dag i morgen, hvor Line har fødselsdag. Spændende spændende. Om end det jo falder sammen med ølfestival, så der er mange interesser i spil.

Ingen kommentarer: