onsdag, november 08, 2006

Gårsdagens tanke mm.

Det lader til at gårsdagens tanke forsvandt ud i den aldeles tynde internet-æter. Sådan kan det jo gå med små 1-taller og nuller. Eller hvad alt det her egentlig består af...
Nå, idag er Ea i vuggestue hele formiddagen, så det er meget spændende, hvordan hun tager det. Far her skal hente hende ved 12-tiden så for første gang i ganske lang tid har han lidt tid for sig selv. Så skal der arbejdes. Eller tænkes nærmere over, hvad der egentlig skal arbejdes med. Ikke fordi tiden bare forsvinder ud i det blå. Der er jo lige webloggene, der skal passes og mails og hjemmesider osv. Og så har jeg endelig fundet mig et franskkursus. Det begynder på mandag, så nu burde det endelig tage fart. Foreløbigt har jeg taget ganske små skridt fremad. I begyndelsen nøjedes jeg således med at sige: Jeg taler ikke fransk. Det gik over til: Jeg taler en smule fransk og nu siger jeg så: Jeg er ved at lære fransk (det lyder altså bedre på fransk).
Så sådan går tingene derudaf.

Ingen kommentarer: