lørdag, november 11, 2006

Weekend - aaahhh!

Ja det er nu herligt med weekend - selvom man ikke har noget konkret at lave i ugens løb. Men tiden flyver jo alligevel afsted. Af og til går tiden f.eks. med at kigge på andre blogs. Her kan man finde weblogs om noget så eksotisk som myrer - nå ja nu kan jeg godt nok ikke finde den igen, men det bestod mest af en række close-up-billeder af myrer. Umiddelbart får jeg en kriblende fornemmelse på kroppen, når jeg ser den slags.
Ellers er det tilsyneladende helligdag her i Belgien. De er altså ikke for kvikke, når de lægger en helligdag på en dag, hvor de fleste alligevel har fri. Jeg var ikke lige klar over det, men nu kan jeg bedre forstå, at det lokale supermarked var fuldstændig proppet med febrilsk indkøbende belgiere igår. Butikkerne har nemlig lukket idag. Der var en lidt kaostisk stemning igår.
Hm, ellers ikke det store herfra.

Ingen kommentarer: